الاثنين، 29 أبريل 2013

انا وخالتى ايناس ام كس ملبن

انا اسمى علاء عندى 20 سنة القصة ابتدت من شهر مع خالتى ايناس هيا اكبر منى ب4 سنين انا وحيد ابويا وامى انا من مصر عايشين فى حى بسيط فى يوم كنت بتفرج على التلفزيون التليفون رن امى ردت عليه كانت خالتى ايناس قالت لامى ان احنا نروح نزورها علشان جوزها اكتر اوقاته بالشغل واليوم ده كمان كان جوزها هيبات 3 ايام فى شغله المهم امى قالتلها ماشى ححود عليكى بعد العصر انا و علاء  المهم بعد العصر رحنا عندها خالتى جسمها رهيب تهيج اى راجل يشوفه عنيها كان عسلى عمرى ما شفت اجمل منهم شعرها اسود وفيه خصل شقرا وطويل اوى لحد اخر ضهرها لدرجة انى  اول اما شفتها انبهرت ازاى انا مكنتش واخد بالى منها طول المدة الى فاتت المهم انا تنحت لقيت امى بتقولى مش حتسلم على خالتك ولا ايه  قولتها ازيك يا خالتو عالمة ايه ورحت مسلم عليها اديها ناعمة اوى ودافين لدرجة انى طولت وانا مسكهم راحت مقربة عليا وبيسانى انا دخلت وكانت لابسة بنطلون اسود ضيق  مبين كل تفاصيل جسمها  اكنه مرسوم ولابسة بدى وصدرها كان مدور ومنفوخ وقالت علاء كبر وبقا عريس وجسمه بقا رياضى  رحت قايل مفيش حاجة بتفضل على حالها والصغير بيكبر ودينى قالتى ادخل انت مكسوف دنتا فى بيت خالتك دخلنا الصالة وقعدت تبتبصلى وانا قاعد مرتبك بس جمالها عملى جنان بس ثوت حرام دى خالتى رحت مشغل التلفيزيون وهيا وامى دخلو المطبخ قعدوا بتاع نص ساعة جوة امى طلعت من المطبخ وورها خالتى قمت امى قالتلى انت انهردا حتبات عن خالتك وانا لازم امشى علشان ابوك زمانه روح ولازم احضرله الغدا انا ارتبكت وقولتها طب ما اروح معاك قامت خالتى وقالتلى وحتسبنى ابات فى البيت لوحدى وانت مكسوف ولا ايه دنا خالتك امى قالتلى خليك كلها يوم وجوز خالتك يرجع قولتها ماشى وانا جسمى بيشر عرق وخالتى كانت واخد بالها لانها كانت باصلى وبتبص على كل حتا فى جسمى من فوق لتحت امى روحت رحت داخل الصالة اكمل فرجة على التليفيزيون قاتلى اعملك قهوة وهيا فى المطبخ قولتلها لا متتعبيش نفسك قالتى مالك محسسنيى انى غريبة المهم قولتها طب خلاص اعملى المهم انا قاعد مندمج مع التليفيزيون لقتها وقفا قدامى بالقهوة وجسمها مرسوم البنطلون الديق كان مبين جمال فخدها وقالتى خد القهوة قولتها حطيها على الترابيزا ورحت الحمام بسرعة علشان متخدش بالها من زبى وهو واقف رغم انى واثق انها شافته دخلت الحمام وقفلت الباب سمعتها بتنادى علاء طلعت لقيتها نايمة على الكنبة قولتها فى ايه قالتلى اتكعبلت فى الترابيزا وشاورت على ركبتها وقالتلى حط ايدك وشوف ---- وقالتلى ارفع ايدك لفوق شوية ايدى بقت على فخدها قالت لا الوجع فوق عرفت انها لا وقعت ولا حاجة قولتها حرام عليكى وقمت مرة واحد وشاف زبى وهو منتصب وقالت انا عارفة انك عايزنى من ساعت اما جيت وانا كمان عيزاك ليه نحرم نفسنا من بعض قربت عليا وحط ايدها على زبى الى كان قايد نار وكنت عايز احضنها واهريها مص بس قولتها انتى خالتى وحرام قاتلى ماتخفش محدش هيعرف ومسكت ايدى وخدتنى على الاوضة وقالتلى انا كل ليك ةاعدت تلعب فى زبى رحت وخدها فى حضنى واعدت امص فى شفيفها وبطنها على السرير رحت نايم فوقها ورفعت البدى الى كانت لبساه واعدت امص واعصر فى بزازها ورحت مقلعها البنطلون واقعدت امص فى كسها كانت اول مرة اشوف كس على الطبيعة كان نار بعدين قالتلى نام على ضهرك نمت وقالعتنى البطنلون وكان زبى منتصب زى العامود قالتلى زبك كبير اوى اكبر من زب جوزى وشكله جامد وحطيت اديها على زبى وقعدت تفرك فيه وبعد كده حطيت راسه فى بقولها مصت مصتين بالعدد راح اللبن نازل كله فى بوقها كمية كبيرة قالتلى كل ده لين انت مجتش يم زبك بقالك سنة كل ده حارم نفسك  وانا موجودة وبعدين نامت فوقيا وبدات تمص فى بطنى وفصدرى لحد اما زبى وقف تانى وكان ظيها مغرية جداً قولتها عايز انيكك من طيزك قالتى لا من كسى قولتها لا من طيزك الطرية المغرية دى قالتى قاتلى انا بتاعتك اعمل فيا الى انت عايزه مسكت زبى حاطتيطه على خرم طيزها ودخلته شوية شوية وهبا تقول اه اه اه من كتر المتعة وتقولى دخله كمان وقعدت تقوى انا اول مرة احس بكده النيك من الطيز ده جامد اوى اه اه ااااااااااااه واعدت امتعها لحد اما اللبن كان حيطلع قولتها عيزاه فين قالتلى كب جوه طيزى رحت منزه جوه طيزها ورحت رميت نفسى جنبها على السرير وانا فرحان جداً وقالتلى بعد كده منين اما تحس انك عايزنى تجى على طول وانا تحت رجلك  وانا كل يوم كنت بنكها ليومنا هذا

هناك 46 تعليقًا:

  1. نفسي انيك خالتك

    ردحذف
  2. وانا كمان ههههههههه
    متجيب رقمها

    ردحذف
  3. نفسى انيك خالتك فى كسها وطيزها

    ردحذف
  4. نفسى انيك خلتك فى كل خرم فيها

    ردحذف
  5. انا عايز انيك امك ياعرص

    ردحذف
  6. يا سلاام

    ردحذف
  7. والله تا وقف لي لان

    ردحذف
  8. يا لبييييييييييه ابي حبيبي ينيجني كسي كله كته

    ردحذف
  9. منو يبي ينيجني مشتهيه زب طويل و عريض
    انا من الكويت -- بنت

    ردحذف
    الردود
    1. انا -- انا كويتي عمري 25 زبي طويل و عرييييييض ادخله بكسج اللذيذ

      حذف
    2. تعال يا لذيذ

      حذف
    3. يصير بنت لبنت؟

      حذف
    4. زب مصري طويل و تين ها يفشخك
      00201119554365

      حذف
  10. انا اتمنى ان انيك خااااااااااااااالتي!!!

    ردحذف
  11. حرام عليك كده حرام

    ردحذف
  12. لوجوز خالتك عرف هينكك انت وامك وابوك

    ردحذف
  13. كسمك انت وخالتك يا متناك

    ردحذف
    الردود
    1. هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ليه بس بتشتمو خليه ينيك خالته

      حذف
  14. اريد انيك خالتي راح انفجررررررررررررر

    ردحذف
  15. اللى نفسها تتناك بجد انا موجود وهامتعه بجد السريه موجوده01011694538

    ردحذف
  16. نفسي انيك اخالتي

    ردحذف
  17. اخ يا هناء

    ردحذف
  18. لو جوزها عرف هينيكك فى ظيظك

    ردحذف
  19. لو جوزها عرف هينيكك فى ظيظك

    ردحذف
  20. كس امك وام خالتك انا جوز خالتك يا عرص

    ردحذف
  21. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  22. ممكن احد يساعدني كيف انيك خالتي احس هي تريد مني بس اني اخاف اصارحها ممكن واحد يعلمني كيف خليها تحس اني اريد انيجها

    ردحذف
  23. ممكن احد يساعدني كيف انيك خالتي احس هي تريد مني بس اني اخاف اصارحها ممكن واحد يعلمني كيف خليها تحس اني اريد انيجها

    ردحذف
  24. انا بنت وعايزة حد يمتعني بصير بنت او شب انا بانتظاركن ع الرقم13016122049+

    ردحذف
  25. نفسي حد ينكني في كسي ولعة نااااار

    ردحذف
    الردود
    1. ما من مصر من الهرم لو تحبي جنس بكل حب واحترام وسريع تامه كلميني فون او واتس ٠١١٤٧١٧٧٨٤٢

      حذف
    2. اللي تحب الجنس بكل حب واحترام وسريه تامه تكالمني ٠١١٤٧١٧٧٩٤٢

      حذف
  26. أنا عاصم من الهرم
    اللي تحب تمارس الجنس بكل حب واحترام تكالمني واتس او فون ٠١١٤٧١٧٧٩٤٢ اهم شئ الجديه التامه

    ردحذف
  27. انا ادهم من اليمن +967774384014

    ردحذف
  28. نفسي انتاك انا و اختي من بنت كويتيه حلم حياتي انيك احتي بس ما بعرف الطريقه

    ردحذف
  29. عايز اتناك فطيزي المولعه انا خووول اووي

    ردحذف